søndag 23. juli 2017

Sol ute, regn inne...

I dag har jeg hatt det litt sånn motsatt av været, nemlig trist og lei. At solen skinner fra skyfri himmel har dessverre ikke hjulpet så veldig på:´( Men hovedårsaken til humøret mitt kan legges til varmen og beina, det er rett og slett litt for varmt for at beina syns det er greit... tror de aller helst vil til Svalbard eller et annet kaldt sted.

Likevel har jeg fått gjort noe fornuftig i dag da, jeg har fått ryddet og det hjalp faktisk pittelitt! Og når ettermiddagen kom var ting snudd akkurat nok til at jeg ville ut og faktisk nyte været, bare i skyggen da!:p Så da tok jeg turen ned til nærmeste strand og fant meg en stein å sitte på under et tre. Det var deilig men det hadde vært enda deiligere dersom foreldre ikke hadde stått femti meter unna vannkanten og skreket til ungene sine! Altså, hva er greia med å sitte på rompen å brøle så hele området hører deg? hadde vært mye bedre for alle, spesielt barna som da faktisk hadde hørt deg skikkelig, om du hadde lettet på baken og gått ned til vannkanten og gitt beskjed!!!

Hva morgendagen bringer vet jeg ikke helt, iallfall ikke ennå. Behovet for å treffe Bamse og Karamell er veldig stort, det er mange, mange uker siden sist jeg traff dem nå så egentlig er det veldig på tide at jeg tar turen! Da må jeg høre om de er på jobb, for jeg drar ikke dit uten å vite at de er der, tror jeg da:p Nå har jeg sendt en melding til Bamse og spurt, krysser fingrene for at de er der ute:D

Ellers er det heldigvis en rolig uke som står for døren, yoga to formiddager og på fredag skal jeg til legen. Jeg håper virkelig at han jeg skal til ligner Solstrålen og dermed er en lege som hører på pasientene sine! Egentlig burde jeg legge inn en skogstur også! Beste værdagen er i morgen, men det går jo an å gå på skogstur i regnet også! problemet da er bare at motivasjonen for å komme seg avgårde er så innmari liten:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar