mandag 3. juli 2017

Sovemonsteret skal ikke få ta meg!

Du vet sånne dager hvor du er så trett at du knapt klarer å holde øynene oppe når du våkner og har mest lyst til å bare snu deg rundt og sove videre hele dagen? en sånn dag har jeg dessverre i dag, og det er fryktelig vanskelig å ikke la seg overtale av sovemonsteret som lever av folk som sover på dagen! Men hittil har jeg faktisk klart å holde meg våken, så muligheten for at jeg klarer det frem til jeg skal legge meg er god da!
I tillegg er beina både på bærtur og tulltur, med andre ord helt klin umulige, det hjelper ikke akkurat på energien eller humøret... 

Ellers har jeg fått innkalling til et møte hos NAV-saksbehandleren min, heldigvis ikke før i august da! Hun skrev at hun ikke hadde fått tak i Humlen men at jeg selvsagt kan invitere henne med og det skal jeg selvfølgelig gjøre! Vi har jo snakket om at vi burde ha et møte med nav-damen siden dette opplegget ikke var gjennomførbart, så hun blir nok med på det!

Nå skal jeg skylle opp et sjal jeg har strikket og så skal det blokkes til det er tørt slik at jeg kan bruke det:D Det er i ull men det gjør ingenting, for ull er gull året rundt!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar