fredag 28. juli 2017

Vellykket time!

Da har jeg vært hos legen og han får 9 av 10 mulige poeng! Først trodde jeg han var sånn som Raketten, han hilste såvidt i døren og så forsvant han før jeg fikk sukk for meg... MEN når jeg skulle sette meg ned reiste han seg og hilste skikkelig! I tillegg fikk jeg alt jeg bad om av henvisninger og det er jeg grådig glad for! Heldigvis hadde han heller ingen "ja men sånn og sånn må skje først før du kan henvises dit eller dit" sånn som Raketten!

Jeg er glad for at jeg gav han en sjanse! Ingen kan slå Solstrålen men han er på topp 3 av den eviglange listen over fastleger som jeg har hatt, kun passert av Syklisten🏍 og Solstrålen!🌞

Engel I var på jobb så jeg pratet så vidt det var med henne innimellom alle telefonene hun måtte ta😁

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar