tirsdag 4. juli 2017

Måtte inngå et kompromiss!

Planen i dag var egentlig å legge ivei oppover turveien min! Men beina hadde helt andre planer enn det! de var ikke interessert i å høre om den bakken engang... så da måtte jeg rett og slett inngå litt kompromiss med de, det var litt vanskelig men jeg ble enige med de til slutt da, iallfall om du spør meg, hahaha! Så, istedenfor å gå på "fåpulsenopp"tur ble det tur med sparkesykkelen min, den ville veldig gjerne bli litt luftet nå! Solen skinner jo fra skyfri himmel så det var derfor ikke snakk om å holde seg inne!:p 

Når jeg kom hjem igjen stakk jeg bort til Pinnsvinet, vi satt ute i skyggen og koste oss med strikketøy og skravling. Det var veldig deilig å sitte ute men til slutt ville hun inn og hvile litt, hun sa at det kunne jo jeg også men det går ikke! Jeg klarer nemlig veldig sjelden å hvile uten å sovne og dermed er det like greit å holde seg våken og heller slappe av:p Sovemonsteret har faktisk ikke tatt meg siden forrige onsdag, det er bra det!

I kveld har jeg virkelig ikke gjort noe særlig fornuftig... jeg har vært og er gørrtrøtt etter en natt som var elendig, det tok meg nærmere en time å våkne skikkelig, om ikke mer faktisk... og først litt over elleve var jeg klar til å stå opp, da hadde jeg ligget og lest i godt over en time da, hihi:p Beina er skikkelig på tulltur og det er nok det som gjør nettene mine slik de er for tiden... Det hadde vært så innmari greit at det hadde vært noe medisin som funket og som jeg kunne ta ved behov, og selvfølgelig med minst mulig bivirkninger! Kanskje det dukker opp noe en vakker dag!? jeg har iallfall veldig lite lyst til å prøve flere medisiner som jeg må gå på daglig, for opplevelsen jeg hadde med neurontin var rett og slett skremmende og ekkelt! Da kjente jeg at hodet begynte å streike og når det er noe annet enn kroppen som forårsaker det så er det ekstra skummelt!

Nå skal jeg spise litt kvelds, glo litt mer på tv og til slutt finne en ny bok som jeg kan lese. Har begynt å lese de gamle pikebøkene mine for ente gang, det er egentlig veldig koselige bøker å lese på sengen! har jo lest de fleste et utall ganger men det gjør ingenting, nå er det nemlig noen år siden sist så da går det bra:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar