tirsdag 18. juli 2017

Herlig yogatime!

I dag har jeg vært på en fantastisk yogatime hos Sommerfuglen, inkludert henne så var vi bare fire stykker der. Som hun sa når vi startet så var det jo nesten som en privattime:p Vi gjorde mange twister, det er veldig godt! Når timen var ferdig snakket jeg litt med Sommerfuglen og jeg fortalte at jeg hadde kjent det veldig godt fredag morgen, det hadde hun også gjort:p Så fortalte jeg at jeg hadde fått så mye energi av timen at jeg endte opp med å sovne, da lo hun og sa at det var jo ikke det som var meningen, hahaha:p På torsdag skal jeg være med på akkurat samme time, så da lurer jeg rett og slett på om jeg skal gå en skikkelig omvei på vei hjem for ikke å sovne! Men siden sommeren kommer i morgen regner jeg egentlig med at jeg kommer til å finne på noe annet, kanskje dra til sjøen og spise is:p

Etter yogaen fikk jeg haike med Sommerfuglen, egentlig skulle jeg gå fra butikken hun skulle til men hun var så snill og kjørte meg til senteret!:D Jeg skulle nemlig innom Fysio-damen og avlyse min første time etter ferien, den kræsjer nemlig med nav-møtet... Hun lurte på om jeg heller ville gå på det enn å komme til henne, hahaha:p Hadde jo vært greit å slippe det møtet men samtidig så er det like greit å bare hoppe i det!

Nå sitter jeg her og gjesper og gjesper, er ikke så veldig trett men jeg er sliten! Resten av kvelden skal gå til å glo på tv, lese og ikke minst spise iallfall en is!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar