torsdag 27. juli 2017

En våt torsdag

Yogaen ble heldigvis ikke avlyst i dag, selv om jeg på en måte ønsket det når jeg våknet til det regnværet... Jeg kom meg heldigvis avgårde og selv om regnjakken min var våt tvers igjennom så er jeg grådig glad for at jeg gikk! Siden det bare var jeg som var påmeldt på tirsdag var jeg veldig spent på hvor mange som kom til å komme i dag, tror vi endte på fem stykker + Sommerfuglen.

Utenom yogaen har jeg gjort fint lite i dag, har vært fryktelig trett men har heldigvis klart å holde meg våken!:p Det har blitt litt skriving og mye tv-gloing, men det er helt greit på en grå torsdag når jeg har vært på yoga! 

I morgen skal jeg til legen, jeg er veldig spent på hvordan den timen kommer til å gå! Jeg håper også at noen av Englene er på jobb, er en stund siden jeg pratet med de nå. Men jeg har ikke noe nytt strikkeprosjekt å vise dem da, har mistet strikkelysten og den har ikke kommet tilbake, ennå... Regner med at den kommer tilbake nå som det ikke er så lenge igjen før strikkeklubben starter igjen!:D
Kjenner jeg gruer meg pittelitt til å stå opp så hinsides tidlig, altså, sett i mine øyne, men det går vel på et vis:p I verste fall kan jeg alltid spise frokost på senteret om jeg ikke rekker det før jeg må gå:p

Nå skal jeg spise litt kvelds og så får jeg finne på et eller annet, muligens vaske opp det jeg satte i vann i sted? det er jo gørrkjedelig men det må jo gjøres da:p Og så er det jo alltid veldig deilig å stå opp til null oppvask!:D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar