onsdag 19. juli 2017

Litt lei gamle damer!

Jeg kjenner jeg er litt lei gamle damer og maset dere for tiden! noen klarer bare ikke å holde munn og må kritisere og baktale og sladre og syte om alt og alle! Nå er det heller plutselig ikke trygt nok å gå til Humleplassen lengre! 
-For du skjønner, der kan du jo møte på alskens rare og skumle folk! Jada, det kan godt hende det er noen lumske typer der om kvelden og natten, det ligger noen ganger både boss og ølbokser der. Men de må nå få ha et sted å være de også, og er de i skogen kan de heller ikke gjøre så veldig mye galt, eller? 
-Og man vet heller aldri hvem man møter på der og de kan jo være farlige! Og ikke nok med det så kan det jo hende du faller, hva gjør du da? Men altså, å falle, det kan jo skje overalt jo! Skogen betyr ikke at man faller! og falt jeg i dag? nope, jeg klarte å holde meg på beina hele tiden! 

Dessuten er det Humleplassen det er snakk om! ikke et eller annet øde sted på en eller annen vidde langt vekke fra folk og fe! Og jeg regner med at om skogen der Humleplassen ligger ikke hadde vært et greit sted å gå, så hadde jeg både hørt og lest om det og ikke minst så tror jeg virkelig at Humlen hadde sagt ifra om det! 

Kanskje de gamle damene har fått litt solstikk? det virker iallfall slik, til tross for at dette er Bergens FØRSTE sommerdag med over 20gr!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar