lørdag 15. juli 2017

Unnskyld!

Kjære beina mine!

*Unnskyld for at jeg ikke alltid hører på dere når dere prøver så iherdig å få oppmerksomheten min! 
*Unnskyld for at jeg bare kan finne på å slenge dere til siden og 
ikke bry meg om dere for en stund!
*Unnskyld for at jeg kan finne på å gå mer enn hva dere setter pris på! 
*Unnskyld for at jeg noen ganger har lyst til å finne en motorsag og bare sage 
dere tvert av resten av meg! 
*Unnskyld for at jeg innimellom syns at dere er de dummeste og teiteste beina som finnes!

Til tross for at vi må leve med denne teite og kjipe sykdommen så er jeg likevel veldig, veldig takknemlig for at det er akkurat dere to som henger fast! Dere er jo vanvittig gode på å gjøre yoga, tøye, frakte meg hit og dit, ta meg med ut på eventyr og oppdagelsesturer m.m!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar