onsdag 5. juli 2017

Blås-bort-onsdag!

For en deilig dag dette har vært! Har blåst alt for mye men det gjør ingenting siden solen har skint så godt som fra skyfri himmel!:D

Jeg har som vanlig vært hos Humlen, vi snakket om mye forskjellig og som vanlig var søvnen et tema, ingen bombe der akkurat...:p Nå er det et nytt prosjekt på gang, nemlig sommer-prosjektet! Det går ut på at jeg skal sove så lenge jeg vil uten vekkerklokke og så se om det betyr at jeg får sove mer! For jeg sover alt, alt for lite, det er det ingen tvil om... Siden det er sommerferie så gjør det ikke så mye at det sklir litt ut, for er det ferie så er det ferie!:p Men dersom jeg merker at det er totalt mislykket og at døgnet mitt blir snudd fullstendig trenger jeg ikke å fortsette, jeg kan også utsette alarmene på mobilen til halv ti-ti for å se om det virker bedre! Mulig jeg starter med det siste og bare ser, våkner jeg av alarmene kan jeg droppe alarmene og våkner jeg får så er det jo greit.

Solstrålen var også et tema, Humlen hadde meldet med henne eller noe sånt og Solstrålen hadde bedt henne om å hilse til meg, noe hun selvfølgelig gjorde:D Det er godt å høre at du trives i jobben din!:D
Nav var vi også innom, jeg har jo fått innkalling til et nytt møte, heldigvis ikke før i august da. Så nå er Humlen invitert og hun kunne heldigvis. Så når jeg var ferdig hos henne stakk jeg innom Englene og bestilte meg en legetime hos en av de andre legene, har time om noen uker så det blir spennende! Jeg håper virkelig at denne legen er en jeg kan gå til, det hadde vært grådig greit siden jeg ikke vil gå til Raketten!

Ellers har jeg vært ute i solen, til og med spist middag ute til en forandring. I kveld var jeg også på tur med Pinnsvinet, vi skulle innom post-i-butikk men vi var dessverre rundt ti minutter forsinket, så pakken må heller hentes i morgen.

Nå skal jeg rocke litt, må nå det siste aktivitetsmålet for dagen på klokken min nemlig:p Så skal jeg spise litt kvelds, glo litt mer på tv og så skal jeg stupe til sengs! Morgendagens plan er å gå på tur:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar