lørdag 29. juli 2017

Kjip og trist lørdag

Jeg tror sommeren gjør gamle damer som i utgangspunktet er koselige om til sure, gretne gamle kjerringer! 

Dagen i dag har egentlig bare vært kjip og trist. Jeg valgte å ikke ha vekkerklokker på, (utenom nødalarmen 10.31 da:p) og fikk sove helt til 10.00. Etter litt frem og tilbake fant jeg ut at jeg kunne ta bussen og enten bli med hele veien inn til byen eller gå av før. Men når jeg var på vei til bussen fikk jeg en melding om noe jeg må ta standpunkt til, det er sånn sett bare en ting som tilhører meg men jeg må velge hva jeg vil gjøre med den. Det fikk elven til å renne over etter en ganske håpløs natt og i det jeg satte meg ned i setet på bussen angret jeg på at jeg i det hele tatt hadde gått ut av døren! Men jeg ble sittende, hoppet av ved kjøpesenteret og gikk på europris, der fant jeg ingenting spennende, gikk igjennom kjøpesenteret og ble bare mer og mer oppgitt og lei. Så da fant jeg ut at jeg like gjerne bare kunne dra hjem, problemet var bare at det var 40min til første buss skulle den veien. På vei til busstoppet, jeg kunne jo like gjerne bare sitte der og vente, ringte Pinnsvinet, hun hadde tenkt seg til samme sted som jeg var og lurte på om jeg ville vente på henne. Det ble til at jeg gjorde det, håpet var at ting kunne bli litt enklere ved å være med noen istedenfor å dra hjem og ikke ha noe å gjøre på.

Meeen der tok jeg jammen meg skikkelig feil! For det var bare surmuling og klaging... Jeg håper virkelig av hele mitt hjerte at jeg ikke blir en sur og grinete kjerring når jeg blir gammel! Heldigvis var det en fordel med å bli værende på senteret da, Snehvit dukket nemlig opp og hun har jeg ikke sett på godt over en måned, så det var i det minste et koselig gjensyn!

Nå skal jeg fylle litt brus i mitt kule glass og så glo litt mer på tv, i morgen har jeg store planer om å gå på tur men hvor mye det blir av planene er en annen sak da, haha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar