mandag 24. juli 2017

En god formiddag!

I dag har jeg hatt en veldig god formiddag, jeg har nemlig tilbrakt den med noen av de beste menneskene jeg vet om! Jeg var der i flere timer, ikke så mye med Bamse og Karamell men det gjør ikke så mye, det er nok å bare være i samme hus som de<3 Det er alltid godt med noen klemmer og litt opplading! Bamse er rågod på å skremme vekk alt som trengs å skremmes vekk, noen ganger skremmer han det vekk i det jeg går inn døren hos dem, det er grådig greit altså!:D

I morgen skal jeg heldigvis til Sommerfuglen igjen!:D Jeg er litt spent på hvor mange som kommer, forrige uke var vi ikke mer enn tre som kom på det meste:p 

Nå sitter jeg i sofaen og glor på tv, er veldig trett, sikkert pga været, så egentlig burde jeg finne på noe fornuftig å gjøre. Meen så sier beina klart ifra om at de vil gjøre minst mulig for de har det alt annet enn godt... Årsaken er nok varmen, dessverre... Det hadde vært veldig greit om jeg hadde tålt varmen bedre enn hva jeg gjør! Jaja, er ikke så mange timer til jeg kan legge meg heldigvis:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar