mandag 31. juli 2017

Julis siste dag!

Fy flate! i går var det en skikkelig slemming som satt på leggen min når jeg gikk på tur, jeg smekket til den men dessverre forsent. I dag våknet jeg nemlig til et skikkelig kleggestikk... Fordelen er at jeg ikke kjenner så veldig mye til det da, noen ganger så kan det faktisk være greit med CMT i beina altså!

Men samtidig så oppfører beina seg fullstendig håpløse, det har neppe sammenheng med stikket da. I ettermiddag forsvant alle spor av energi i meg, ikke at jeg hadde så mye men likevel, og beina gikk fra vanlig vonde til ekstremt smertefulle, så vonde at jeg aller helst vil stange hodet i veggen eller finne motorsagen til huseieren... Skjønner ikke hvorfor det skulle bli sånn nå, muligens været kan ha skylden? det ble nemlig et forrykende uvær en liten stund etter at beina begynte å ule...
Jaja, er ikke så veldig mye jeg kan gjøre heller når de er sånn de er. Jeg har lagt de til side og flyttet fokuset over på noe annet, forsøker iallfall men det er ikke så lett...

I morgen skal jeg heldigvis til Sommerfuglen! Jeg gleder meg veldig og håper beina har det bedre når jeg våkner i morgen!

Jeg prøvde å sende en melding til nav-damen min i sted, men det var bare å gi opp siden maksgrensen på tegn er 1000. Hvorfor i huleste går det bare an å sende tusen tegn egentlig??? Jeg ville at hun skulle få det jeg skrev til avklaringsfyren siden jeg ikke fikk sagt noe i sluttrapporten han skrev. Men den teksten inneholder 2169 tegn eller noe i den duren, altså over det dobbelte av det som er tillatt... Da har jeg ikke så mange andre valg enn å la henne få lese det når vi sitter i møte om en uke eller ta turen ned til kontoret og se om det går an å levere det. Tror jeg velger det siste, er jo greit at hun har fått lest igjennom det før vi treffes! Men jeg får se om jeg orker det, har ikke planer som betyr at jeg er i nærheten av kontoret, får heller bare printe det ut og ha det med i sekken sånn i tilfelle:)

Nå skal jeg ut og raide med Pinnsvinet:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar