tirsdag 1. august 2017

1.august!

Sommerfuglen klarer å lage fantastiske yogatimer! Og hun er rågod på å gi oss skikkelige utfordringer! Det fikk vi i dag, spesielt jeg! Nå husker jeg ikke alle navnene men det var iallfall innen ashtanga, tror det var noe sånt som Padangusthasana, både liggende og stående. Når vi lå på matten var det helt greit, verre var det når vi skulle stå og strekke foten ut og opp og hit og dit, men jeg klarte å holde balansen!:D

Resten av dagen ble ikke som jeg hadde planlagt, eller, jeg hadde egentlig ikke planlagt noe da. Men jeg hadde ikke lyst til å gjøre det jeg endte opp med å måtte gjøre og da ble ting litt kjipt, i tillegg ble jeg uhyre sliten av det. Så når jeg endelig kom meg hjem ringte Pinnsvinet, hun hadde fått en telefon fra noen av strikke-damene som lurte på om vi ville møte de sånn som sist tirsdag. Jeg burde ha sagt nei men jeg sa ja... Det var nok en god del trass i det ja`et siden jeg ikke fikk gjort ting slik jeg ville, og så hadde jeg ikke lyst til å være hjemme resten av dagen heller. Så da endte jeg opp med å bruke enda mer energi som jeg ikke engang har... Det er slitsomt å være sosial, spesielt når en av de man er med er bipolar og fryktelig høøøyt oppe! Meeen fordelen var en god kopp hjemmelaget kakao og en veldig vakker og flott svanefamilie da!:D

Jeg tok dessverre ingen bilder av svanene i dag men denne skjønningen her 
møtte jeg på i fjor høst en gang. Svaner er veldig vakre dyr!<3 

I morgen skal jeg bare gjøre som jeg selv vil, ingen skal få lov til å spolere eventuelle planer jeg legger! Hva planene blir aner jeg ikke da, kanskje, bare kanskje, tar jeg meg en fjelltur, men om regnet som storm melder finner jeg på noe annet:p

Det er jo 1.august i dag! Hvor har egentlig juli blitt av? jeg skjønner ikke helt det! Allerede om en måned starter høsten, så hvor har liksom sommeren blitt av??? Jeg håper virkelig at august blir en vakker måned full av soldager og gode dager!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar