onsdag 16. august 2017

Til topps!

I dag har jeg vært på fjelltur med Humlen og vofsen hennes, det var en veldig koselig tur! En stund så det litt dårlig ut ang å nå toppen, jeg var nemlig fryktelig sliten og det gikk litt rundt for meg! Så det tok litt tid, litt mer enn beregnet men vi nådde det til slutt!:D 

Vi var også grådig heldige med været! Det var et forrykende uvær ikke så veldig lenge før vi skulle møtes men når turen begynte var det opphold, og slik ble det hele veien videre! På toppen kunne vi til og med nyte solen litt! Nedover gikk det litt fortere, men vi tok det med ro og alle holdt seg på beina. Vel nede var vi grådig gjørmete alle tre, ikke så rart fordi enkelte steder vasset vi ut i gjørmen:p

I løpet av 17dager har jeg vært på en fjelltopp to ganger, det er ikke verst altså! Det er veldig gøyt at jeg klarer å få det til! og ikke minst at turene jeg har gått nå i sommer har gjort store forandringer med kondisjonen min! Okey, så var starten på turen fryktelig tøff men det var nok sånn Humlen og jeg snakket om, at jeg nok tok litt for mye i! og så er det jo forskjell på å gå på tur med andre og det å bare gå på tur alene! Jeg lurer litt på hva Solstrålen hadde sagt til dette her jeg:p Når jeg begynte hos henne så var det å gå på tur og å trene noe jeg ikke var så veldig glad i! Mens nå går jeg gjerne en tur og trening gjør jeg jo hver eneste dag i og med at jeg gjør yoga!:p

Når jeg sa ha det til Humlen og hoppet ut av bilen hennes gikk jeg til butikken, fant ut at jeg kunne spise en is som belønning. Så gikk jeg hjem og gav beina tøying og bøying og strekking, noe de sårt skrek etter. Nå sitter jeg i sofaen og jeg har få planer om å flytte meg herfra før jeg legger meg. Jeg er veldig sliten men samtidig ikke så veldig utslitt, er mer sliten på en god måte. Og det aller, aller, aller beste er at beina mine har godtatt turen uten særlige protester! Sist gang jeg var på det fjellet ble de grådig fortvilet dagen etterpå, så jeg er åpen for at det vil skje nå også men jeg håper det ikke blir like ille som sist! Skal heldigvis på yoga hos Sommerfuglen i morgen da og det satser jeg på at beina godtar!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar