onsdag 30. august 2017

Panikk i nattens mulm og mørke!

I natt våknet jeg og trodde virkelig at jeg hadde forsovet meg ikke ville rekke timen hos Humlen! jeg var kjempestressa og hadde nok også litt panikk, heldigvis sjekket jeg klokken før jeg foretok meg noe som helst annet! At det var mørkt ute verken reagerte eller tenkte jeg noe særlig over, haha:p Det hadde vært ille om jeg hadde hevet på meg klær og stormet ut av huset og løpt avgårde! Heldigvis er det et stykke og gå, så om jeg hadde kommet så langt at jeg hadde gått ut av huset hadde jeg forhåpentligvis oppdaget det ganske kjapt:p Heldigvis sovnet jeg igjen og våknet når alarmen ringte! da kunne jeg bare puste lettet ut siden det ikke hadde skjedd i det hele tatt! 

Timen hos henne gikk veldig fort, det syns jeg den nesten alltid gjør da. Men det var en bra time! vi pratet blant annet om flashbacksene og alt det som dukket opp når skolene begynte igjen for to uker siden. Det gjorde at Musikeren også ble et tema, jeg fortalte om den gangen jeg hadde vært sur på han og nektet å prate med ham i hele tre uker:p Årsaken til det var at jeg følte han hadde gått bak ryggen på meg og snakket med Fru Klem, jeg følte meg nok veldig sviktet. Men innen vi tok sommerferie hadde vi skværet opp og jeg hadde tilgitt han, for da hadde jeg nemlig skjønt at å sende meg til Fru Klem var noe av det lureste han kunne finne på å gjøre! 

Men nå er klokken så mye at jeg bare må avslutte, selv om jeg egentlig har hodet fullt av ting jeg vil skrive her:p I morgen er det tid for yoga hos Sommerfuglen, det ser jeg veldig frem til altså!
God natt og sov godt alle sammen!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar