mandag 28. august 2017

Blir ikke klok

Live er utslått av smerter! turveien jeg valgte i går var et veldig uklokt valg, men kommer jeg til å lære så veldig mye av det? sannsynligvis ikke... neste gang jeg vil på tur har jeg nok "glemt" hva som skjer et døgn etter turen er over og så bare setter jeg i gang og går noen kilometer på asfalt... 

Dessuten skjønner jeg ikke dette helt, om jeg regnet riktig så er det "bare" 2,2 kilomter på asfalt tilsammen, det er ca. det samme som jeg går når jeg skal til yogaen. Men smertene kommer ikke når jeg går til Sommerfuglen, så hvorfor kommer de egentlig når jeg går på fjelltur? hvor er logikken i det? Skogen er iallfall ikke årsaken til smertene, for det går helt fint å gå på stier og grus uten å få sånne smerter... Når Humlen og jeg var på samme fjell fikk jeg vondt samme kveld men ikke på langt nær så vondt som jeg har nå. Men vi var mer fornuftige da og gikk en vei med bare noen titalls meter med asfalt. Det er ikke så veldig lett å bli klok på denne merkelige sykdommen min altså!

Før smertene hogget tak fikk jeg meg iallfall en tur til byen, fant meg en skikkelig regnkåpe og det passer jo bra siden høsten tydeligvis har meldt sin ankomst noen dager for tidlig... I morgen er det heldigvis strikkeklubben, faktisk er det et år siden jeg var der for første gang! Jeg bare håper at ting roer seg i løpet av natten, for nå er er det så vondt at jeg er kvalm, (heldigvis bare følelsen av å være kvalm da, takk og lov for det!) og det er sjelden jeg er altså...

Jeg har faktisk brukt over to timer på å skrive dette her, så hodet henger tydeligvis ikke helt med... tror jeg skal spise litt kvelds nå og se om det er noe fornuftig å se på på tv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar