søndag 13. august 2017

Roligste søndag på lang tid

Det var så deilig å legge seg i går kveld! Jeg var veldig trett og jeg tror jeg sovnet veldig fort! Først 10.26 våknet jeg av meg selv, det var litt godt å sove i sin egen seng igjen!

Dagen i dag har vært så lat og rolig som det bare går, selv aktivitetsklokken min syns jeg var så rolig at den trodde jeg sov en periode, hahaha!:p Men en tur ut har jeg hatt likevel da, måtte bevege meg litt og ikke minst ha litt frisk luft! turen var bare på en halv kilometer og tok ikke mer enn 7-8min, maks, men det gjør ikke noe, late søndager er nemlig helt okey:p

Uken som kommer inneholder mye aktivitet og mange gode mennesker! Og noe av det beste er at bussene ENDELIG går som normalt, ikke at jeg har så veldig mange flere busser enn hva jeg har hatt i sommer men en del flere avganger å rutte med får jeg! Og det er bra for jeg starter nemlig uken hos Fysio-damen og der skal jeg være allerede før klokken er halv elleve, noe som betyr avgang hjemmefra allerede litt over halv ti, skrekk og gru, hvordan skal det gå???:p

Nå skal jeg se videre på Beck, synd det bare er reprise men det er ikke så mye annet å se på dessverre. Forhåpentligvis klarer jeg å legge meg innen rimelig tid i kveld også, regner med at det går bra siden det har gjort det de siste nettene. Om ikke så får Fysio-damen en fryktelig trett pasient på besøk! hahaha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar