fredag 25. august 2017

Sommerens siste fredag!

Dagen i dag ble virkelig ikke slik jeg hadde planlagt, eller, jeg hadde sånn sett ingen direkte planer da. Men uansett, jeg våknet litt over halv ti og hadde store planer om å komme meg opp sånn at jeg kunne komme meg ut men det hadde ikke beina mine! De ville ikke opp og "limte" seg selv fast i dynen og madrassen sånn at jeg ikke kom meg noen sted... først 75min senere var beina enige i at vi kunne stå opp:p Men da var jeg bikket over i "vetpåingensomhelstmåtehvajegvilfinnepåidag" humør og dermed gikk det enda mer tid før jeg kunne sette meg ned og spise frokost.

Til slutt fant jeg ut at jeg kunne dra til byen og sjekke ut Eplehuset, vurderer å kjøpe en ny mac, så jeg gikk til bussen. Men kom det noen buss 12.08? nope! jeg tenkte at nå den var forsinket og vandret frem og tilbake, først 12.17 fant jeg ut at jeg skulle sjekke rutetabellen bare sånn i tilfelle! og det viste seg at det IKKE skulle komme noen buss før 20min senere... jeg hadde tydeligvis sommerrutene i hodet:p Så da vandret jeg hjem, surret litt rundt før jeg gikk ut igjen. Til slutt kom jeg meg til byen men da var klokken så mye at jeg kjente at jeg ikke orket å gå til Eplehuset, så jeg tok heller en tur på senteret før jeg vendte nesen hjemover. På veien hoppet jeg av bussen ved en Rema-butikk og handlet, jeg tenkte nemlig ikke så langt når jeg var i byen:p

Til middag laget jeg søtpotet-taco, eller, det ble mer søtpotet, lefse, ost og tomatpure for jeg glemte det andre jeg hadde kjøpt, haha:p Men det var faktisk innmari godt da! Tror jeg skal ha det samme i morgen også, bare litt mindre krydder i tomatpureen, men mer tilbehør da:p

Resten av kvelden skal være rolig, blir nok mye tv-gloing, men det er jo fredag:p I morgen skal jeg ut og farte, skal blant annet treffe noen prinsesser<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar