onsdag 16. august 2017

Endelig!

Endelig er det litt action inne på "mine sider" på helsenorge.no! Nå har en av tre steder mottatt henvisningen fra legen! Det er bra, selv om det tydeligvis har tatt litt tid da! Har en liten mistanke om at han har sendt henvisningene i posten siden det har tatt nesten tre uker før den er blitt registrert. For når Solstrålen henviste meg til nevrologisk i fjor så lå den ute som hun henviste meg og bare syv dager senere så hadde jeg fått svar fra Haukeland.

Planen min var faktisk å gå innom Englene i morgen og høre om henvisningene er blitt sendt eller om det rett og slett gikk i glemmeboken til legen. Men nå trenger jeg ikke å gjøre det, siden en henvisning er registrert så regner jeg med at de andre blir registrert innen kort tid. 

Egentlig hadde jeg tenkt å koke litt vann og lage litt te, men istedenfor ble det et iskaldt glass med cola, haha:p Jaja, som Bamse ville ha sagt så er det helt greit siden onsdag også er kjent som "lillelørdag", moahaha!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar