fredag 18. august 2017

Skuffet!

Jeg kjøpte en knallgod sjokolade på Rema 1000 tidligere i dag, trodde jeg da... det var en melkesjokoade med salt lakris i men jeg ble fryktelig skuffet altså! lakrisen er ikke særlig salt og i tillegg er det brukt strøssel, virker det som da, og det er bare harde biter... lakrissmaken forsvinner nesten helt i sjokoladesmaken, så det hadde vært mye bedre om jeg bare hadde kjøpt en vanlig melkesjokolade og en pose lakrisbåter! jeg sendte faktisk en klage til Freia nå, har gjort det en gang før og fikk en pakke med godis og chips i retur, syns jeg burde få det nå også jeg, moahaha:p I morgen skal jeg rett og slett kjøpe en vanlig melkesjokolade og en pose lakrisbåter, det er jo hundre ganger bedre!

Ellers har denne dagen vært fryktelig lang! natten var alt annet enn greit og beina, ja, de går dessverre i feil retning når det gjelder smertenivå... Fordelen er at solen har strålt og det hjelper som regel alltid i større eller mindre grad! I tillegg har sted nr 2 endelig mottatt henvisningen fra legen og nå ligger den til vurdering, er så genialt med helsenorge.no altså! Nå er det bare å håpe at de tar meg inn og at timen jeg får hos dem ikke kræsjer med sted nr 1! er jo greit om jeg slipper å styre med å bytte timer da!

Hva jeg skal finne på i helgen vet jeg ikke helt, tror beina aller helst vil at jeg skal ta det med ro og jeg regner med at de får viljen sin, inntil en viss grad i det minste:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar