lørdag 26. august 2017

Ett år!

Jeg kom plutselig på hvilken dato det er i dag, det er nemlig ett år siden jeg hadde min siste time hos en av de aller, aller beste hjelpere som jeg har hatt, nemlig herlige Solstrålen! Og når man har en hukommelse som det jeg har så husker man sånt! Men altså, hæ? har det gått et år allerede liksom? hvor har det året tatt veien da? Det har gått fort men det har også gått bra, og det er jo det viktigste! Så du hadde veldig, veldig rett i det, Solstråle!:D 

Dessverre har jeg ennå ikke kommet i samme kø som henne i matbutikken, sånn vi sa plutselig kom til å skje:p Det har vel muligens med at vi ikke handler i samme butikk, tror jeg da, men plutselig skjer det vel, det må jo nesten det siden vi sa det!:p Legekontoret blir heller aldri det samme uten henne der, men heldigvis er Enlgene mine der da! Solstrålen skal forresten ha et stor takk for at jeg fikk svar på hva som feiler meg! For hadde ikke hun tatt meg på alvor og henvist meg så hadde jeg jo ikke fått svar! Og så vet jeg at hun trives på jobben og det syns jeg er kjempebra!<3

En annen ting som på en måte var godt med avslutningen hos Solstrålen var at det hjalp på savnet etter en avslutning hos Fru Klem! For har man hatt en viktig rolle for noen så kan man ikke bare bli borte! Noe hun dessverre gjorde... hun gav for såvidt beskjed men det gjaldt på en måte bare for et halvt år. Når de månedene hadde gått ventet jeg på at hun skulle dukke opp igjen, men mailen jeg sendte gav bare et sånt automatisk svar om at hun var vekke fra da til da og thats it.

Disse er til deg, Solstråle! jeg håper du har hatt en fin sommer!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar