fredag 4. august 2017

Full av falsk energi!

Nå er leiligheten ganske strøken, iallfall litt! Jeg hadde egentlig ikke et eneste korn av energi til å rydde men jeg gjorde det likevel. Problemet var bare at jeg fikk det jeg kaller falsk energi - jeg bruker energi fra et batteri (kroppen) som i utgangspunktet allerede er så godt som tomt... Det fører igjen til at jeg blir enda mer sliten enn hva jeg var før jeg startet. Dessverre er det ikke godt å si hva slags energi som kommer, er jo ikke alltid det er falsk energi! men som regel er det, greia er bare at når jeg først får sånne kick så er det på en måte så etterlengtet at jeg der og da bare ikke klarer å tenke klart, jeg bare hopper i det og bruker alt jeg klarer å bruke...

Menmen, jeg fikk vasket litt klær, ryddet kraftig, støvsugd og vasket opp, så selv om jeg nå er så godt som fullstendig utladet så var det iallfall noe godt som kom ut av det likevel da. Og så blir jeg forhåpentligvis veldig glad i morgen når jeg står opp og ser hvor ryddig det har blitt!:D Bonusen er at nå kan jeg boltre meg med stoff og sakser og symaskin og alt som må til for å sy i det øyeblikket jeg kjenner at jeg har lyst til å sy!:D

Tror jeg skal koke litt vann og lage litt te rett og slett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar