torsdag 24. august 2017

I dag har jeg, som vanlig om torsdagene, vært på yoga hos herlige Sommerfuglen! Det var en god time, heldigvis ikke alt for tung eller vanskelig! 

Etter yogaen stakk jeg innom Englene, skulle hente noe for Pinnsvinet men det kunne jeg egentlig fint ha latt være! for i ettertid så viste det seg at hun bare var lat og ikke gadd å dra opp dit selv... gamle damer med vondt i viljen er ikke alltid så greit å ha med og gjøre altså! Men fordelen var at jeg fikk sagt hei til Sjefsengelen da! det går jo fryktelig lang tid mellom hver gang jeg er innom nå, så da er det ekstra koselig når de er der når jeg først kommer innom!:D

Hva jeg skal gjøre i morgen vet jeg ikke helt, det frister litt å gå på tur. Men beina er nok absolutt ikke enige i det, dessverre! De har det ikke særlig greit og smertenivået har bikket punktet hvor det er lite poeng i å gjøre noen tiltak, utenom å flytte fokuset over på noe annet da. Og jeg kjenner at jeg ikke har så veldig lyst til å bli uvenn med de nå, jeg må velge kampene jeg tar med omhu og akkurat nå velger jeg å ikke ta den kampen! Tror jeg må forhandle litt med de og se om det er mulig med en søndagstur istedenfor! De liker seg jo i utgangspunktet veldig godt på tur, spesielt i skogen da!

Nei, nå har jeg brukt evigheter på å skrive dette og klokken har fløyet avgårde. Tror jeg må begynne på veien mot sengen, og det starter med å avslutte bruken av macen!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar