onsdag 9. august 2017

Mat og smerter

I dag har jeg vært hos Humlen og vi fikk som vanlig pratet veldig mye! Denne gangen var smerter og mat et stort tema og hun konkluderte blant annet at jeg drikker alt for lite vann! Akkurat det var jeg innerst inne klar over fra før av da, vann er noe jeg nemlig aldri har vært særlig glad i og som liten så unngikk jeg å drikke vann om jeg kunne. Solstrålen og jeg har også vært inne på det med å drikke vann, og Humlen konkluderte med det samme hun gjorde! Men det skal gjøres noe med, jeg skal iallfall forsøke å gjøre noe med det! To liter vann i døgnet klarer jeg nok ikke med det første, men å starte i det små skal jeg absolutt klare! Å starte dagen med et stort glass vann er visst også bra! så fra i morgen av skal jeg starte med det!

Litt mer variert kost bør jeg også skaffe meg, det er nok litt verre enn å begynne å drikke vann men jeg tror jeg kan klare det! Humlen og jeg kom frem til at jeg bør få inn mye mer frukt og grønt inn i kostholdet mitt, jeg liker jo grønnsaker, iallfall noe, så det skal nok gå det og! Men den største utfordringen min er vel at jeg syns det er så grådig kjedelig å lage mat! Eller, jeg liker å lage mat, kan godt stå å kokkelere på kjøkkenet men det er så kjedelig å bare lage mat til meg selv hver eneste dag! 

Nå skal jeg rydde litt, se om jeg har nok klær til en vask og sjekke om strikkelysten min er kommet tilbake! Den har jo vært vekke hele sommerferien så det hadde jo vært greit om den er tilbake!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar