tirsdag 15. august 2017

Ups!

Dagen idag ble langt ifra slik jeg planla den! Heldigvis har ikke øyet blitt verre, det er veldig greit! selv om jeg hadde alarm på tidlig i tilfelle jeg måtte ha en akuttime da:p

Planen var å dra til strikkeklubben, det gjorde jeg også men når jeg kom inn døren traff jeg på Blomsterdame T som ble litt overrasket over at jeg kom i dag! Det er nemlig ikke før om en uke at strikkeklubben starter opp igjen, hahahaha!:p Men det var veldig koselig å treffe både henne og Blomsterdame S igjen! I tillegg kunne jeg bare bli værende der, noe jeg selvfølgelig da ble, Pinnsvinet og en av de andre kom også, fordi jeg hadde sagt at det startet i dag:p mne til mitt forsvar er det en annen som har fortalt meg det, jeg var nemlig veldig sikker, inntil hun kom og sa at det var i dag da, at det er neste uke det er oppstart:p

I ettermiddag har jeg gjort noe jeg ikke burde ha gjort, nemlig sovet... dessverre ble det så mye som halvannen time på øyet, med noen våkenperioder da... så jeg er med andre ord veldig spent på natten! Men jeg skylder på været, det har nemlig vært et forrykende tordenvær her og ikke minst så har det regnet i både bøtter og spann! 
Heldigvis er jeg trett allerede nå da så jeg håper det bare blir mer av det:p

Nå skal jeg spise kvelds og finne en bok som jeg kan lese i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar