mandag 14. august 2017

Au!

Dagen i dag har vært lang, den startet dessverre lenge før alarmen skulle ringe og jeg fikk dessverre ikke sove mer... I tillegg måtte jeg tidlig avgårde for å rekke timen hos Fysio-damen, så sånn sett var det jo på en måte greit å våkne tidlig da. 

Etter timen hos Fysio-damen dro jeg til byen, planen var å finne noe stoff sånn at jeg kunne sy litt mer! Men fant jeg noe? nope, det var ingenting som ropte på meg dessverre! Så jeg tror jeg heller skal dra tilbake til sybutikken jeg var i for nesten to uker siden, de har nok noe som frister! de har definitivt mer stoff enn butikkene jeg var innom i dag iallfall! Mens jeg var i byen fant jeg ut at jeg måtte innom Galleriet en tur for å se, der dukket plutselig min forrige yogalærer opp! jeg gikk jo ikke så veldig lenge hos henne og sluttet av mange årsaker, men likevel var det koselig å treffe henne igjen! 

I morgen er det endelig tid for strikkeklubben igjen! den har vært stengt lenge nå! Men jeg mistenker at jeg må innom legen en tur, jeg har nemlig et øye som begynte å verke i morges og nå er det betraktelig verre... det svir/klør litt og har muligens litt puss i seg og det er jo typiske tegn på betennelse! Og så er det mistenkelig likt slik det var for nesten to år siden når jeg måtte til Raketten og få medisin! Den gangen sa hun at jeg måtte dryppe begge øynene men heldigvis var jeg hos Solstrålen en uke senere og da sa hun at resten av behandlingstiden holdt med det syke øyet!

Nå skal jeg se om jeg finner noe jeg kan strikke på i morgen, kan ikke sitte der uten håndarbeid, da blir jeg gal og det vil jeg helst ikke bli, haha!:p Tror jeg skal starte på et sjal, det er jo et evighetsprosjekt men det er så enkelt at det kan jeg strikke uten å følge så veldig mye med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar