torsdag 17. august 2017

Woho!

Da er timeavtale nr1 i boks, om 10 uker skal jeg ha mitt første møte med smerteklinikken! Er en informasjonstime eller noe sånt for å se om jeg kan ha nytte av å få hjelp hos dem, jeg håper virkelig de har noe å tilby meg altså! De to andre steder har jeg ennå ikke hørt noe fra, men forhåpentligvis er det noen beskjeder fra dem like om hjørnet!

Når jeg la meg i går kom smertene i beina, jeg hadde håpet de ville utebli men det gjorde de ikke. Så det var ikke bare bare å være supertrett og prøve å holde hodet over vann... men det gikk på et vis, jeg sovnet til slutt da. Heldigvis var de tilbake til det vanlige nivået når jeg våknet igjen, så om jeg virkelig er heldig så var smertene i natt det jeg måtte betale for turen Humlen og jeg hadde i går! 

Dagen i dag har vært vanskelig, det er 1.skoledag for grunnskoleelevene i dag og det bringer mye frem i meg... Heldigvis var jeg på yoga hos Sommerfuglen! det var en veldig god ting å gjøre på en sånn dag! Hun traff spikeren på hodet og snakket om frykt, det var akkurat det jeg var full av! Hun sa veldig mye fint som hjalp, dessverre har jeg glemt det meste av det hun sa da men jeg gikk iallfall om ikke så mye, så iallfall pittelitt lettere! Og fordelen i år er at jeg har en betraktelig fullere verktøykasse enn hva jeg har hatt opp igjennom årene, takket være Humlen og Solstrålen, og Sommerfuglen faktisk!:D

Nå skal jeg spise litt kvelds, glo litt på tv og etterhvert krype under dynen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar