tirsdag 29. august 2017

Hvitløks-uhell...

Altså, jeg liker hvitløk men jeg er ikke sååå glad i det at jeg vil ha nærmere en halv krydderboks med hvitløk på middagen min... mulig du kjenner deg igjen når du leser dette, har du noen gang åpnet feil lokk uten å følge helt med og dermed helle over istedenfor å strø? det har jeg gjort, blant annet i dag:p Heldigvis hadde jeg mer søtpotet igjen, så da var det bare å redde det som kunne reddes og kaste resten! 

I formiddag var jeg på strikkeklubben, det var noen timer fylt med støy det! Dessverre er det noen som er veldig høylytte og skal prate over alle sammen, det igjen fører jo til at alle andre prater høyere og slikt blir det mye bråk av! Men det var koselig likevel, iallfall før vi startet, da satt jeg nemlig på kjøkkenet med Blomsterdamene og spiste restepizza, haha!:D I tillegg stod Blomsterdame S og jeg å pratet en god stund like før jeg gikk, hun har tenkt og prøve å løse støynivået, iallfall prøve å løse det litt! det syns jeg er veldig bra!

Nå skal jeg se resten av "Åsted Norge", rydde litt på kjøkkenet, kanskje glo litt mer på tv og til slutt legge meg. I morgen skal jeg til Humlen en time før vanlig så jeg kan ikke ha en sånn lang og lat formiddag som jeg egentlig pleier å ha om onsdagene:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar