lørdag 12. august 2017

Live er utladet!

Live har vært på farten og resultatet er at hun er fullstendig utladet! Men det har likevel vært så kjekt og koselig at det er sååå verdt det! Gått for langt, sittet for mye, sovet alt for lite, spist masse god mat, sett veldig mye, vært steder jeg aldri har vært før, eller hørt om for den saks skyld, og hatt det veldig koselig!

Så hva skal jeg finne på resten av helgen? Jo, jeg skal ta det så rolig som bare overhode mulig!! Egentlig har jeg veldig lyst til å gå på tur i morgen siden det for engangs skyld skal være pent vær! Meeen, jeg er nesten nødt til å droppe det, eller, tur kan jeg alltid gå men dit jeg aller mest har lyst til å gå bør jeg ikke gå av omsorg for beina mine! Dessuten er det mye som står for tur denne uken som kommer, Fysio-damen og jeg starter opp igjen etter en lang sommerferie, så er det strikkeklubben som også starter igjen etter en veldig lang ferie, deretter er det Humlen og så yoga hos Sommerfuglen, da er vi kommet til torsdag allerede.

Nå skal jeg finne noe drikke, glo på tv og (kanskje) prøve å legge meg litt tidlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar