mandag 7. august 2017

Hverdagen kom med et brak!

Ja, mandag kom med et brak, jeg våknet allerede før åtte til tross for at jeg ikke hadde sovnet før rundt halv to, sånn ca. seks timer og tyve minutter med søvn er jo ikke så fryktelig lite, ikke mye heller forsåvidt. Men når bare knappe 50min av de timene er med dyp søvn så er ikke det akkurat så veldig mye å skryte av... Så med andre ord var jeg skikkelig trett når jeg våknet, men å sove mer skulle jeg visst ikke få lov til...

Resten av dagen har vært innholdsrik, møtte blant annet Humlen, men det møtet kan jeg skrive om senere, så var jeg en tur til byen for å se etter noen inspirerende sybøker før jeg dro hjem igjen. Nå skal jeg sy litt, om jeg får det ferdig så skal jeg gå med det på onsdag når jeg skal til Humlen igjen:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar