fredag 4. august 2017

En pittelitt bedre fredag!

Jeg endte opp på bunnen av elven i går kveld, falt uti og sank til bunns før jeg fikk sukk for meg... Så kvelden var full av tårer og gråt, alt var rett og slett gale og trist og feil og dumt og kjipt og urettferdig osv. Ikke ble det bedre av at det dukket opp en edderkopp rett ved sengen min når jeg skulle legge meg... da var det bare frem med støvsugeren og få tak i den, jeg hadde nemlig ingen planer om å legge meg vel vitende om at den var rett under sengen! Vanligvis fanger jeg de og kaster dem ut men denne eddien her hadde ingen planer om å bli fanget og stakk av. Selvfølgelig måtte den gjemme seg innerst i hjørnet og da hadde jeg ikke så veldig mange andre valg enn å prøve å dra frem sengen og prøve å fange den!

Heldigvis er denne dagen pittelitt bedre! Jeg har fått gjort noe fornuftig, blant annet handlet litt stoff sånn at jeg kan sy enda mer:p Det må (dessverre) vaskes før jeg kan sy, det kan nemlig krympe litt og da er det bedre at det krymper før jeg syr enn etter at jeg har sydd! Og så har jeg handlet, lokalbutikken min har gått tom for flere ting så jeg overtalte Pinnsvinet til å kjøre til en annen butikk sånn at jeg kunne få handle det jeg er så avhengig av, haha:p

Nå skal jeg forsøke meg på en helgerydding, det ser litt bomba ut i stuen siden jeg dro frem både syskrin, symaskin, strykejern og -brett i går kveld:p

God helg alle sammen!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar