søndag 20. august 2017

Det er søndag, hvor uken har blitt av aner jeg ikke.
Dagen i dag har gått til husarbeid, type tvang- og eviglangt, det gikk sånn - 10min husarbeid, 30min pause, 10min husarbeid, 30min pause osv. osv. Men til slutt fikk jeg både ryddet, støvsuget og vasket gulv, ekke verst det!:p I tillegg har jeg lett etter redningsvesten min, den er borte vekk, tror dessverre elvemonsteret har stukket av med den... pga det har hodet blitt dratt tilbake til fortiden og sitter dessverre litt fast der...

Uken starter med Fysio-damen, der blir det garantert en rolig time!:p Men jeg tror jeg tar en omvei og besøker skogen sånn at jeg får meg litt luft og bevegelse. Kanskje jeg finner igjen redningsvesten min der? hadde vært greit å komme seg litt opp av elven nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar