torsdag 31. august 2017

Takk for nå, kjære Sommer!

Snufs! ja, da er sommerens siste dag kommet... heldigvis har den stort sett vært solfylt da!:D Men at høsten starter i morgen er på en måte ikke helt greit, jeg skulle gjerne hatt mer sommer! Likevel kan høsten bli fin da, altså, i fjor badet jeg jo 6.september, så det er jo fremdeles en fryktelig liten sjans for at det kan skje i år og da!:p


Dagen i dag har blitt brukt til yoga, en alldeles herlig yogatime hos Sommerfuglen! Dessverre er det lite trøkk på formiddagstimene, det er jo dumt! Men samtidig så kan det også være litt greit at det ikke er så veldig mange som kommer, iallfall for vi som kommer. I dag var vi nemlig ikke flere enn tre som dukket opp, da kan vi breie oss skikkelig.

Men til tross for at sommeren har vært mer våt enn hva vi kunne ha tenkt oss vil jeg likevel si at det har vært en fin sommer! iallfall ganske grei da! Jeg lever på de få, men gode solukene som har vært, for det har det heldigvis vært noen av! Høsten er jo litt så som så, jeg liker den men samtidig så er det liksom noe som skjer med humøret mitt, på en dum måte, også kjent som høstdepresjon... Samtidig er det noe med høstens hygge, levende lys, en varm tekopp, ullpledd, strikketøy og lydbok. Dessuten tror jeg høsten kan bli spennende! Jeg skal jo faktisk på to forskjellige sykehus! Det ene er jeg godt kjent på mens det andre har jeg aldri vært på, jeg har ikke engang vært i den byen, faktisk ikke landsdelen engang! Mulig jeg også skal et annet sted men det er mer usikkert, jeg har iallfall ikke hørt noe derfra. Siden det ikke er et sykehus har jeg ikke oversikt over hvordan henvisningen ligger an, mulig Englene kan svare på det, mulig legen har fått noe svar. Det er uansett fem uker siden jeg var hos han nå, så det burde komme svar etterhvert, syns iallfall jeg da!:p 

Nei, nå må jeg poste dette her, har visst bare to prosent batteri igjen:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar