søndag 6. august 2017

Søndagens sovemonster

I dag var det heldigvis ingen andre som vekket meg, men jeg vekket derimot meg selv ved å skrike... hadde mareritt, beina var så vonde og jeg drømte at de brant... Så natten ble ikke så veldig lang, jeg var nemlig ikke i seng før 00.50 og nesten en time senere var jeg fremdeles våken, så når jeg sovnet må fuglene vite...

Dagen har grunnet ekstrem tretthet vært fryktelig lat, jeg har glodd på tv og ikke gjort så veldig mye mer enn det. Beina er triste og har det fremdeles ikke godt, nå har de hatt det ekstra pyton i snart en uke så jeg håper virkelig at det går tilbake til normalen nå! Dessverre fant sovemonsteret ut at det skulle besøke meg, resultatet? jo, en time på øyet! Var det lurt? tja, både og vil jeg si akkurat nå, spørs om jeg sier det samme når jeg har lagt meg da!:p

I morgen begynner hverdagen igjen, det er litt godt kjenner jeg! Om en uke blir alt litt lettere også, da er det nemlig vanlige bussruter igjen, og selv om jeg ikke får så veldig mange flere busser å velge mellom, så får jeg iallfall noen flere! 

Nei, jeg får se og gjøre noe sånn at jeg kommer meg i seng! Klokken går jo fortere enn jeg tror:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar