søndag 6. august 2017

Ufrivillig vekket og en dag som har forsvunnet

Nok en gang ble jeg ufrivillig vekket, så nå har jeg rett og slett satt telefonen på lydløs og det skal den være helt frem til jeg har våknet av meg selv i morgen! Men om jeg sover lenge så blir jeg vekket av nødalarmen da, jeg tør nemlig ikke og ikke ha det på, for det å sove vekk halve dagen orker jeg ikke engang å tenke på:p

Dagen i dag har gått veldig fort, den og. Det er jo straks midnatt, er jo ikke lenge siden den var fire og jeg nettopp var kommet inn døren. Men ettermiddagen har blitt brukt til noe fornuftig da, jeg har sydd og jeg har sydd noe veldig kult:p Planen er å sy enda mer i morgen, men da med et litt mindre samarbeidsvillig stoff... Men om jeg er litt opplagt så går det kanskje litt lettere å tenke og ikke gjøre så mye feil som på torsdag:p

Nå ser jeg på "100åringen som klatret ut gjennom vinduet", er jo bare gørrkjedelig tv å se på, det er ikke sånn det skal være på en lørdag kveld men men, denne filmen er i det minste litt morsomt en gang i blant:p

Og der var vi bikket midnatt og jeg har fremdeles ikke klart å poste dette innlegget, haha:p Nei, nå får jeg bare si god natt!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar