fredag 1. september 2017

Høstpjusk!

Starter høsten med å være litt pjusk jeg, det var akkurat sånn jeg startet sommeren også... bare at da var jeg betraktelig dårligere enn hva jeg er nå (heldigvis egentlig:p), for da hadde jeg feber men det har jeg ikke nå! Nå er det halsen som er misfornøyd, våknet i åtte-tiden og kjente det og skjønte fort at det ikke kom til å bli noe fjell-tur i dag... Heldigvis fikk jeg sove og våknet først litt på ti igjen! Og heldigvis skal det være pent vær til og med mandag, per nå iallfall, så kanskje jeg får lagt inn en en fjelltur i helgen likevel!:D


Men til tross for vond hals har jeg vært på farten da, har ikke ro i rompa til å være i ro en hel dag så lenge jeg ikke er veldig syk! På vei hjem var jeg så heldig å treffe på Bergens koseligste sjåfør! Han har kjørt linjen min i veldig mange år og vi har hatt mange, mange, mange samtaler på veien! Da er det helt greit å sitte i kø i mange kilometer fordi også alle andre vil hjem samtidig siden det er fredag og helg!:p

Kvelden har vært lat, all energi og mer til har jeg brukt opp og halsen har det alt annet enn bra. Da er det alltid greit å ha is i fryseren som man kan spise, og det selv om klokken er mye, moahahaha:p I tillegg så er det jo fredag og da er sånt ihvertfall lov!:p

Psst! Solstrålen, du vet det fjellet jeg er blitt så glad i, det som ligger rett ved her jeg bor, kjenner du til han som bor der? Hvis ikke så må du sjekke ut vardenen litt ekstra nøye og se om du finner han neste gang du er der:p (se ganske langt nede på varden med benken bak deg, han er forøvrig bronsefarget)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar