fredag 8. september 2017

Endelig helg!

Woho! Endelig er en lang uke, inkludert forrige helg, endelig over! Formen kommer seg sakte men sikkert, selv om den er langt i fra bra ennå da. Dagen i dag har blitt brukt til å stemme, er litt i tvil om jeg stemte riktig men det får nå heller være, ingenting jeg kan gjøre med det nå uansett. Jeg har også shoppet litt, blant annet så har jeg kjøpt meg en ny bok av David Lagercrantz som kom ut i går!:D

Hva helgen skal brukes til vet jeg ikke helt. Det frister faktisk med en fjelltur i morgen siden jeg ble snytt for det forrige fredag! Men nå ser jeg at værmeldingen har forandret seg og regnet har planer om å komme... Så jeg tror jeg heller skal vente med å se hvordan både været og ikke minst hvordan formen er i morgen! Og så må vel beina få lov til å si noe, regner med at jeg klarer å få de med meg om det blir tur da, iallfall om jeg lover de minimalt med asfaltert nedoverbakker!:p

Resten av kvelden skal nok tilbringes her jeg allerede befinner meg, nemlig i sofaen, hihi:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar