onsdag 27. september 2017

Påfyll av D-vitaminer!

I dag har jeg vært på en herlig tur sammen med Humlen og vofsen hennes! Hun fant nemlig ut at jeg hadde behov for litt påfyll av D-vitaminer og spurte om jeg ville ha utetime, noe jeg definitivt ville være med på! Det var strålende sol, men det skyet mer og mer over, samtidig så gjorde det ingenting for det var ikke kaldt. Humlen fant ut at det var 19 grader ute og selv om vi er i slutten av september så er det ikke særlig kaldt! Vi dro til et fantastisk sted, gikk gjennom skogen og stod en lang stund ved sjøen og pratet. Det fristet å vasse men beina var litt så som så, derfor fant jeg ut at det lureste var å bare beholde både sko og ullsokker på! Men jeg kjente på vannet og det var faktisk ikke kaldt! 

Jeg tok dessverre ingen bilder på turen, tanken slo meg ikke engang, 
men dette bildet tok jeg i fjor når jeg var på samme sted.

Det var skikkelig oppladende og energigivende tur, rett og slett en energibombe! jeg digger at Humlen gjør sånt på sparket og spør! I tillegg fikk jeg kose litt med vofsen, hun er rett og slett den søteste og herligste hunden jeg vet om, og så har hun de mykeste ørene du bare kan tenke deg! Vi gjorde også litt skulderøvelser og der skal jeg fortsette med i håp om å hindre at de blir verre og stivere. Jeg skal også prate med naprapaten om ryggen min og høre med henne om det er noe hun kan hjelpe meg med!

Jeg er litt frem og tilbake om jeg skal på yoga i morgen eller ikke! Det frister å være ute siden det er meldt pent vær og spesielt siden regnet er meldt til helgen igjen. Det frister også å dra ut til Bamse og Karamell for nå er det lenge siden jeg har vært hos dem! Men samtidig så har jeg jo vært veldig flink og vært på hver eneste formiddagstime om torsdagene i mange, mange uker nå! Så det gjør at jeg ikke har så veldig lyst til å bryte den gode sirkelen, lar jeg være å gå så blir det ikke yoga hos Sommerfuglen denne uken. Heldigvis kan jeg bruke kvelden på å tenke da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar