tirsdag 26. september 2017

Sliten, sur og litt lei meg...

I dag er jeg sliten, sur og litt lei meg!

Jeg er sliten fordi jeg har vondt i beina og det har jeg hatt siden søndag, eller, jeg har jo det hele tiden men nå er det mer enn hva som er normalt da. Og ikke har jeg fått sove så lenge som jeg har hatt behov for heller på flere dager. I dag måtte jeg tidlig opp pga. strikkeklubben og siden jeg hadde ansvaret kunne jeg ikke komme for sent! 

Jeg er sur fordi jeg ikke fikk gå på fjelltur... Skylden legger jeg på Pinnsvinet og en annen dame som ikke ville gå fra strikkeklubben, ei heller ville de ha ansvaret på å låse døren i huset heller. Det resulterte i at jeg ikke hadde noen buss når jeg endelig kom meg avgårde, derfor måtte jeg gå hjem. Så når jeg først kom meg hjem hadde jeg gått for langt til å legge ut på fjelltur...

Jeg er lei meg fordi det er så himla mye prat, artikler og skriverier om mobbing for tiden pga. Brennpunkt forrige tirsdag om Arnar og Mia. I tillegg er det flere på facebook som absolutt må legge det ut sånn at jeg får det med meg... dessverre klarer jeg ikke å la være å trykke på linkene når jeg ser de på facebook. Noen er jo greie å lese men absolutt ikke alle og det kan være slitsomt! I tillegg så kan det vekke så uendelig mye i meg...

Nå tror jeg at jeg skal poppe litt popkorn, gjorde det i går og, og det var jo knallgodt!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar