søndag 3. september 2017

Slapp og sliten

For en natt jeg har hatt! Greit at jeg sover dårlig til vanlig men sånn som natten var i natt kan jeg virkelig ikke huske å ha hatt. Jeg lå våken i ca. 2timer og 40minutter før jeg sovnet, jada, jeg burde nok ha stått opp men jeg var for trett til det rett og slett... til slutt sovnet jeg men jeg fikk ikke lange stunden med søvn før jeg våknet igjen og sånn gikk natten til jeg gav opp når jeg våknet 09.10... Det ble 43 minutter i REM, 4timer og 59minutter i lett og hele 45minutter i dyp søvn... Og attpåtil så var beina veldig merkelige, de var nemlig nesten helt smertefrie, hva skjer liksom?? jeg knasket to paracet før jeg la meg men beina ble nesten smertefrie før jeg tok de, så det er ikke noen sammenheng der...

Jaja, dagen har vært som natten, sliten og med stor mangel på energi! Sovet litt har jeg også gjort, men heldigvis ikke mer enn ca. 30min. Har en liten følelse av det var den lange luren min i går som ødela natten... Men samtidig så skjønner jeg ikke helt det, for når jeg er syk kan jeg fint sove på dagtid uten at det går utover nattesøvnen, trodde jeg iallfall frem til nå da. Heldigvis er jeg iallfall bedre enn hva jeg var i går, så satser alt jeg kan på at natten i natt blir som normal, iallfall så normal som den kan bli med en tett nese:p

I morgen er det hverdag igjen og jeg skal ha min ukentlige time hos Fysio-damen! Dessverre er det midt på dagen så jeg får ikke gjort noe særlig verken før eller etter... men samtidig så er det egentlig veldig greit nå som jeg ikke er helt i form. Heldigvis skal solen skinne da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar