lørdag 9. september 2017

Sukk!

Dagen i dag er bare et stort sukk egentlig... tror jeg stod opp med feil fot når jeg stod opp, for alt etter det har stort sett bare vært kjipt og trist og leit og dumt. Tårene kommer for alt og ingenting og jeg har mest lyst til å bare trekke ullteppet langt over hodet og bare ligge i sofaen og late som om jeg ikke er her.. ikke har jeg et eneste korn med energi heller, i formiddag når jeg glodde på tv kunne jeg fint ha sovnet uten problemer. Heldigvis klarte jeg å holde meg våken da! På toppen av det hele er jeg i fullstendig beredskap, jeg skvetter av den minste lille ting og hopper i taket av mine egne hjerteslag, det føles iallfall litt slik ut... Hvorfor jeg har det sånn i dag vet jeg ikke helt, mulig det har med natten å gjøre, den var nemlig ikke så veldig god. Mulig jeg sov for lenge rett og slett! For mye søvn kan faktisk gjøre mye med humøret mitt, og når jeg sov i nærmere ni timer er det kanskje ikke så rart at dagen er sånn...

Til tross for stor mangel på energi har jeg vært på kafe med Pinnsvinet, det burde jeg ikke ha vært... Hun var nemlig i sitt berømmelige klage-humør og da føler man seg i hvert fall ikke bedre... Det er et eller annet med gamle damer og klaging, min gamle bestemor var rimelig lik henne, dessverre! En god ting med turen var at kafeen har god kakao da, og gode vafler, det var det litt trøst i da!

Nå sitter jeg med Macen i fanget, tven er for en gangs skyld faktisk slått av, og istedenfor å glo på tv så hører jeg på lydbok, jeg har storytel på telefonen og det er helt genialt altså! Tror jeg må finne litt mer cola og kanskje til og med litt sjokolade, det er jo lørdag:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar