onsdag 27. september 2017

Æsj!

Æsj, æsj og dobbelt æsj! jeg sendte melding til Bamse og spurte om de skulle være på jobb i morgen, etter mange bomturer har jeg nemlig lært at det er veldig lurt å gjøre!:p Men dessverre skal de ikke være der mer enn en time på morgningen... det var fryktelig dumt, jeg ble rett og slett lei meg! jeg hadde hatt av noen gode klemmer fra dem nå!

Så da blir det yoga hos Sommerfuglen istedenfor, jeg vurderer fremdeles litt å bytte det ut med tur. Men samtidig så var jeg jo på tur i dag og på mandag, så da er det nok yogatimen som vinner likevel!

Nå skal jeg glo litt mer på tv, må se siste episode av Søsken på TV2, dessverre ble det forskjøvet en time pga. Farmen og begynner ikke før 22.40... Syns det er litt dårlig gjort av kanalen! de kunne jo fint ha sendt Søsken først siden det er siste episode, men neida, det syns tydeligvis ikke de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar