mandag 11. september 2017

Vært litt fornuftig:p

I dag var det forferdelig vanskelig å i det hele tatt komme seg ut av sengen! Heldigvis skulle jeg ikke være hos Fysio-damen før klokken ett! men jeg klarte likevel å stresse meg ut av huset:p Denne gangen var bussen heldigvis presis, så jeg kom frem uten å storme opp trappen:p

Etter timen hos henne stakk jeg innom legekontoret, der møtte jeg en veldig smilende Sjefsengel! Hun sa - næmmen, er det den damen som kommer?:p Jeg spurte om hun kunne sjekke om legen hadde fått svar fra sted nummer 3, det kunne hun faktisk gjøre men han hadde dessverre ikke fått noe svar. Ikke visste hun hvor lang tid det tar å få svar derfra heller, men hun foreslo at jeg skulle ringe stedet som tar imot sånne henvisninger og høre med dem. Så det skal jeg prøve å få gjort i morgen, om jeg klarer å finne igjen den siden jeg leste om det da:p

Så stakk jeg innom butikken, måtte ha litt lunsj siden det var en time til bussen hjem skulle kjøre. Men så lenge slapp jeg faktisk å vente, og rundstykket ble byttet ut med middagsrester fra i går. For jeg var nemlig så heldig at jeg ble kjørt hjem av en veldig koselig dame som jeg kjenner litt gjennom strikkeklubben. Det var veldig greit egentlig, det er nemlig fryktelig gørr å måtte vente så lenge på bussen som det jeg må om mandagene! Så jeg regner med at jeg får plusspoeng fra Humlen siden jeg dro rett hjem og ikke fant på all verdens av ting og bruke energi som jeg ikke har!:p

Resten av dagen har jeg bare tilbragt i sofaen egentlig! Og det skal jeg gjøre resten av kvelden også. Det er jo valgnatt på tv men jeg har ingen planer om å følge så mye med på det, tror jeg heller leser nyhetene i morgen. Heldigvis finnes det tv-kanaler som viser andre ting!:p Og så skal jeg forhåpentligvis være minst like fornuftig som jeg var i går kveld og ikke legge meg alt for sent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar