søndag 10. september 2017

Dagen i dag har stort sett blitt tilbragt i sofaen, jeg har rett og slett ikke energi til å gjøre så veldig mye annet... Natten i natt er en stor årsak i det, jeg var nemlig våken en god stund midt i svarte natten og det var ikke særlig greit! For det var et eller annet som gjorde at jeg våknet, og dessverre falt jeg rett til bunns av tankeelven når jeg våknet og der var det ikke særlig lett å komme seg vekk fra... Til slutt sovnet jeg igjen og da dukket min hemmelige hjelper opp, hun tjoret meg fast på land sånn at jeg ikke skulle dette uti igjen!

Men men, nå er nå denne søndagen snart over og en ny uke med blanke ark står for døren. Tror ikke det skal skje så veldig mye utenom det vanlige, jeg har ikke energi til det heller. Men i morgen skal jeg innom Englene en tur etter at jeg har vært hos Fysio-damen. Jeg har nemlig et ørlite håp om at de kan svare på om legen har fått svar fra rehab.stedet jeg ble henvist til, for jeg har ennå ikke hørt noe fra noen angående det. Aner ikke om de kan sjekke ut sånt da, men om de ikke kan så kan de iallfall be legen om å ta kontakt med meg dersom han vet noe om det. 

Nå skal jeg glo litt mer på tv og etterhvert ta kvelden. Godt valg til alle som ikke har stemt!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar