torsdag 14. september 2017

Lengter til skogen

Dagen i dag har blitt brukt til yoga hos Sommerfuglen, en klesvask, litt soving - jada, jeg vet jeg ikke skal sove på dagen altså men det var bare ti minutter:p, og masse tv-gloing. Siden jeg ikke visste helt hva jeg skulle finne på etter yogaen var jeg flink og gikk rett hjem istedenfor! Det var egentlig veldig greit! For å surre rundt og vente på bussen i halvannen time er jo bare bortkastet, spesielt når jeg bare bruker rundt 30minutter på å gå hjem!

I morgen skal jeg ut på tur, har store planer om å komme meg til fjells siden det er meldt sol!:D Jeg ble jo snytt for fjelltur for to uker siden når jeg våknet med vond hals, og siden formen har vært som den har vært siden har jeg jo ikke fått meg en eneste tur i skogen... Men i morgen skal det forandres og jeg ser virkelig frem til å være i skogen igjen, har til og med kjøpt kvikk-lunsj som jeg kan ha med meg:p


Nå har jeg store planer om å legge meg, men det tar nok litt tid før jeg er i seng da:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar