onsdag 13. september 2017

Fryktelig mange tanker!

Phuu! hodet mitt er fullstendig stappet med tanker etter timen hos Humlen i formiddag! Det var mye vi fikk pratet om i løpet av timen jeg var hos henne, blant annet julen. Og jeg har lovet Humlen og tenke på det vi snakket om! 

Jeg føler jeg ikke har gjort så veldig mye annet enn å tenke i ettermiddag og kveld, men jeg kjenner at jeg fremdeles heller mot å tilbringe julaften alene i år også. Samtidig så skjønner jeg hennes tanker om det veldig, veldig godt! Det er viktig å være sosial, fortsette å utfordre meg selv og øke toleransevinduet mitt, ikke isolere meg og bli en einstøing og sånt. Men heldigvis er det ennå over tre måneder til julaften så jeg trenger på ingen som helst måte å bestemme meg med det første!

Etter at vi hadde sagt ha det til hverandre gikk jeg ned til Pinnsvinet som var på jobb. Vi skulle nemlig ut på shopping, eller, hun skulle på shopping, jeg skulle bare være med som assistenten hennes:p Når jeg landet i sofaen var jeg sliten men for første gang på nesten to uker kjenner jeg meg skikkelig frisk, det var deilig det! Jeg har også vært på tur i dag, siden det var sol tok jeg nemlig beina fatt når jeg skulle til Humlen og det var godt med frisk luft og sol i ansiktet altså!

All tenkingen førte nok til litt ekstra energi, jeg fikk nemlig ryddet gulvet og støvsuget kjøkken, stue, gang og soverom. Det var litt godt! Så får jeg bare satse på at jeg får litt ekstra energi til å vaske gulvet i morgen da, hehe:p Når jeg skulle sette på plass en bok fant jeg faktisk listen over gode egenskaper, det var listen som Solstrålen fikk meg til å lage for rundt to år siden. Er en stund siden jeg har sett den så kanskje den må få seg en annen plass å være rett og slett?

Nå ligger jeg i sofaen og glor på tv, tror jeg må finne litt kvelds etterhvert. Tror ikke jeg skal drøye det alt for lenge i kveld, kjenner at all tenkingen har gjort meg sliten! I tillegg kan jeg ikke sove for lenge i morgen, jeg skal nemlig på yoga hos herlige Sommerfuglen!:D Og forhåpentligvis kan jeg klare å være like flink i morgen og gå rett hjem etter yogaen, det hadde vært veldig greit!:p

Egentlig har jeg innmari lyst til å dra ut til Bamse og Karamell, har jo ikke vært der siden i sommer... men nå begynner jo sykkel-VM og det betyr at det blir rimelig problematisk å komme seg gjennom sentrum med buss... Så da får jeg heller vente til det er over sånn at det ikke blir alt for vanskelig å dra dit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar