onsdag 6. september 2017

Onsdag 6.september

Når man er litt treg ut døren og bussen er for en gangs skyld presis blir ikke resultatet alltid like bra! Det skjedde i dag og siden jeg skulle til Humlen måtte jeg bare ta beina fatt, det var nok ikke det lureste jeg har gjort i dag! Men det gikk, jeg kom meg ned i god tid og fikk til og med nytt litt sol på veien:D

Formen min er absolutt ikke på topp, noe Humlen merket rimelig fort når jeg begynte å snakke for stemmen min var nemlig en smule grøtete. Når hun hadde lest loggen min fikk jeg litt skjenn og hun gav streng beskjed om at det fint går an å være hjemme når man ikke er frisk! Man må absolutt ikke gå på butikken, jeg har flere jeg kan spørre om de har mulighet for å handle for meg, det er garantert noen som vil hjelpe meg med det! Hun syns nemlig at jeg har vært for mye på farten nå når jeg har vært syk, og jeg er enig med henne i det, jeg har gjort for mye! Men jeg lovet å skjerpe meg, iallfall forsøke da:p Hun sa også at jeg ikke trenger å gå til verken henne, Fysio-damen, strikkeklubben eller yogaen når jeg ikke er i form! Det er jo helt sant! Og om det er sånn at jeg må avlyse timen hos henne fordi jeg er syk og for dårlig til gå ut av huset men likevel trenger å prate så har vi både skype og telefon:)

Når timen var ferdig sendte hun meg hjem med beskjed om å holde meg i sofaen, kose meg med te og andre ting som er godt, jeg gikk løs på en sjokoladeplate, mohahahaha:p og bare ta det med ro! Siden har jeg sittet her, begynner å bli litt sulten så jeg må lage meg noe middag etterhvert. Eller, jeg tror jeg skal lage det med en gang, det tar litt tid for jeg skal lage ostegratinerte søtpoteter:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar