søndag 17. september 2017

Nok en lat søndag

Nok en fantastisk dag står for hell, jeg har dessverre ikke tilbragt dagen ute sånn planen var... men, men, jeg hadde en herlig tur på fredag som jeg kan leve på heldigvis!

Egentlig hadde jeg store planer om å gå på tur i morgen formiddag før jeg skal til Fysio-damen, det var nemlig meldt pent vær. Nå derimot er det meldt regn, regn og enda mer regn... Har fremdeles et håp om pent vær siden det bare er yr.no som melder regnet da. Men vi får se, er jo ikke noe problem å gå på tur i regnet, det er bare det at jeg hadde store planer om dra til Humleplassen og der er det best å være når det er opphold altså! I tillegg burde jeg ha gjort noe med mine veldig gjørmete fjellsko, tror ikke Fysio-damen blir så veldig glad om jeg kommer dit med sånne sko, haha:p Og så burde de nok kanskje ha blitt impregnert etterhvert også.

I morgen skal jeg som sagt til Fysio-damen, etter at jeg har vært hos henne skal jeg innom Englene. Siden henvisningen til rehab.stedet aldri kom frem, hvis den ble sendt, må jeg be de be legen om å skrive en ny en. Denne gangen skal jeg ikke vente i seks uker før jeg etterlyser svar hos de som vurderer sånne henvisninger! Nå vet jeg at jeg skal ha svar innen ca. fjorten dager, men legen skal få noen dager på seg å skrive den og så må jeg jo legge til postgang på et par dager også, han sender de tydeligvis ikke digitalt. Så da går det plutselig fort tre-fire uker før jeg kan forvente svar egentlig.

Resten av uken blir nok like rolig, det går i strikkeklubben, Humlen og yoga hos Sommerfuglen. Er det noenlunde greit vær har jeg store planer om en fjelltur til, men det er det været som bestemmer, og beina da:p

Tror jeg skal koke litt vann og lage en kopp te. Mulig jeg ser litt på Mot i Brøstet, det er jo ingenting annet å se på på tven nemlig... og så har jeg en dag til med tv2sumo så da må jeg bruke den litt før abonnementet går ut:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar