søndag 24. september 2017

En travel uke i vente!

Så er nok en uke på hell, hvor blir egentlig dagene av? I dag er det faktisk tolv uker til julaften... 

Uken som kommer er fylt opp av avtaler hver eneste dag fra i morgen til fredag, mulig det blir litt mye men jeg håper det går bra likevel! Det mest krevende blir nok yogaen på torsdag, eller mulig timen hos Humlen, men det kommer helt an på hva temaer vi går inn på da!


I dag har jeg brukt dagen til diverse, det ble veldig mye glaning på sykkel-VM men så hadde jeg veldig behov for å være litt aktiv. Så istedenfor å gå ut gikk jeg løs på leiligheten og ryddet og støvsuget! Så ringte Pinnsvinet, jeg skulle være med henne og familien ut og spise på en pizzarestaurant, og hun sa at hun skulle kjøre klokken fire. Da hadde jeg ikke så veldig god tid på meg, men istedenfor å ta det litt med ro, vaske håret og gjøre meg klar, gikk jeg løs på badet og vasket det. Så når klokken var 15.47 var håret akkurat pakket inn i håndkle og jeg fikk det plutselig travelt! For jeg måtte både bli enig med meg selv på hva jeg skulle gå i, fikse håret, helst henge opp klærne som lå i vaskemaskinen som nettopp var ferdig og komme meg bort til Pinnsvinet. Puuh! det gikk på hengende håret, klokken 16.01 dunket jeg på stuevinduet hennes. Det viste seg at jeg ikke hadde trengt å skynde meg så veldig, hun var nemlig ikke klar:p

Siden det er meldt pent vær i morgen har jeg store planer om å gå på tur etter at jeg har vært hos Fysio-damen! det pleide jeg jo å gjøre etter at jeg hadde vært hos Solstrålen og nå har jeg tenkt å ta opp igjen den tradisjonen! Iallfall så lenge det er greit vær ute da!:p

Nå sitter jeg innpakket i ullteppe og har så iskalde bein at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av de... det er så vanskelig å få varmen i dem når de først blir så kalde! Og nei, det hjelper dessverre ikke å kle på de ull, jeg har stort sett alltid ullsokker på meg. Hmm, tror jeg skal poppe litt popcorn, det er det eviglenge siden jeg har spist!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar