lørdag 30. september 2017

Takk for nå!

Da er høstens første måned straks over, men hvor har egentlig september blitt av? Fordelen med denne måneden er at vi har hatt noen helt fantastiske og nydelige dager med strålende sol og sommerfølelse! Måneden startet jo litt så som så siden jeg var syk, og dessverre slutter
den så som så også, men jeg er heldigvis ikke syk da. Men jeg har gode minner å leve på og det er verdt å ta med videre! og så har jeg jo vært på fjellet denne måneden også!:p

Oktober starter nok ganske grått og vått, men noe annet kan man vel nesten ikke forvente i byen mellom de syv fjell!?:p Men oktober betyr også min første time på smerteklinikken, det er ikke før om fire uker da men det blir likevel spennende! Jeg er litt bekymret for om de kommer til å prakke på meg noen medisiner som jeg ikke vil gå på! jeg har nemlig veldig lite lyst til å begynne på noe jeg må gå på fast! Det er som Solstrålen sa, jeg må velge mellom pest og kolera! Og jeg velger, enn så lenge iallfall, det jeg får uten faste medisiner. Årsaken er at jeg får masse bivirkninger, og etter de skumle jeg fikk av den siste medisinen så vil jeg unngå det så langt jeg kan! Godt mulig jeg vil forandre mening etter å ha vært der, jeg er ikke helt låst altså! 

Så kjære September, takk for denne gang! 
vi sees til neste år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar